SEARCH

SEARCH BY CITATION

A percentage was listed incorrectly in the results section of the abstract. It should have appeared as follows:

A total of 96.6% of patients who did not complete radiation therapy were free of recurrence at 5 years vs. 97.5% of patients who completed radiation therapy (HR 1.46, CI 1.09-1.95).

The authors regret this error.